"Camiñar para coñecer as entidades que poñen no centro o respeto polo entorno e os dereitos das persoas, pedalear para reivindicar unha mobilidade sostible en Cangas, experimentar o impacto dos microplásticos ou a relaxación dun Baño de Bosque, degustar, danzar e esperanzarse son algunhas das experiencias que promete esta edición da Mostra do Posible". Así resume Guillermo Crego, organizador del evento, la veintena de actividades de "Mostra do Posible. Alternativas para un mundo mellor dende a economía social e solidaria e os movementos sociais de Galicia", que se celebrará en la alameda canguesa los próximos 5 y 6 de octubre con respaldo del Concello.

La organización quiere mostrar que "existen ferramentas para afrontar a grave crise ecosocial" y entidades que permiten "construir un mundo mellor" con fórmulas alternativas a las de los grandes grupos de poder económico y político. Medio centenar de ellas estarán en Cangas para participar en la tercera edición de este encuentro, con actividades prácticas y con carácter eminentemente lúdico, incidió Crego en la presentación realizada ayer en el Concello acompañado por el alcalde, Xosé Manuel Pazos.

Tres rutas (Roteiro do Posible, Roteiro Público y Roteiro pola Terra) se verán complementados con una "EXcLursión" y un "Reflexionatorium", que prometen abordar los temas desde una perspectiva global, y habrá presentación de libros, talleres y una Feira de Ecoloxía e Artesanía con una veintena de puestos que mostrarán sus productos realizados respetando el medio ambiente. El programa completo puede consultarse en la página web www.mostradoposible.gal.