Greenpeace cuelga una pancarta en la Catedral de Santiago contra la factoría de Altri

La acción de los ecologistas conmina a "pedir que se descarte o proxecto de construción da macrocelulosa que a multinacional quere levar a cabo en Palas de Rei"

Pancartas contra Altri desplegadas sobre la fachada de la Catedral de Santiago y la Praza do Obradoiro por Greenpeace.

Pancartas contra Altri desplegadas sobre la fachada de la Catedral de Santiago y la Praza do Obradoiro por Greenpeace. / Greenpeace

La polémica por la factoría que la empresa portuguesa Altri quiere instalar en el municipio lucense de Palas de Rei llega hasta la Catedral de Santiago. Este jueves, activistas de Greenpeace contrarios al proyecto han colocado una pancarta de grandes dimensiones con la frase "Altri non" en la balconada del Museo de la Catedral, frente al Pazo de Raxoi para "pedir que se descarte o proxecto de construción da macrocelulosa que a multinacional Altri quere levar a cabo en Palas de Rei (Lugo)".

"A acción tamén quixo chamar a atención sobre as enormes dimensións que ten o proxecto de Altri, que afectaría a unha superficie dez veces maior que a de Ence en Lourizán", asegura Greenpeace en un comunicado. "A macrofábrica inclúe ademais a construción dunha cheminea de 75 metros de altura, exactamente a mesma que teñen as torres da Catedral, para emitir enormes cantidades de substancias precursoras da choiva aceda como óxidos de xofre e nitróxeno", añade.

La pancarta apareció en torno a las 10 de la mañana, poco después de la apertura del Museo, cuando tres escaladores de Greenpeace se descolgaron por la fachada para colocarla en una acción que contó con el apoyo de activistas de Ecoloxistas en Acción desde la Praza do Obradoiro.